تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه آش گوجه سبز

کد خبر: ۵۶۲۸۸۳

۴۴۷  بازدید

در این مطلب طرز تهیه آش گوجه سبز را به شما آموزش داده ایم. اگر به پختن غذاهای متنوع علاقه دارید، این آش خوشمزه را درست کنید.

مجله سرآشپز:

مواد مورد نیاز:

گوجه سبز: 1 کیلوگرم برنج (خیس شد9: 200 گرم گوشت چرخ کرده: 250 گرم لپه (خیس شده): 75 گرم لوبیا قرمز (خیس شده): 75 گرم پیاز (خلالی خرد شده): 2 عدد سبزی آش (خرد شده): 1 کیلوگرم نمک و فلفل قرمز: به میزان لازم نعنا خشک: 2 قاشق سوپ خوری روغن مایع: به میزان لازم
 آش گوجه سبز روش پخت:

1. لوبیا قرمز را داخل قابلمه ای حاوی مقداری آب روی حرارت ملایم قرار دهید تا نیم پز شود، بعد لپه را به آن افزوده و به مدت 30 دقیقه بپزید. سپس برنج، گوشت چرخ کرده (از قبل با مقداری روغن، سیر و کمی پیاز تفت دهید)، سبزی آش (مخلوطی از تره، جعفری، نعنا و گشنیز)، نمک و فلفل قرمز را به آن اضافه کنید و بگذارید تا برنج نیم پز شود.


2. گوجه سبز را به مواد اضافه کرده و به پخت ادامه دهید.


3. تابه ای را روی حرارت قرار دهید و پیاز را به همراه مقداری روغن درون آن تفت دهید تا سبک شود. سپس آن را به همراه نعنا خشک به مواد بیفزایید و بگذارید تا جا بیفتد و همه مواد پخته شود.


4. آش آماده شده را درون ظرفی بریزید و با نعنا داغ و پیاز داغ تزیین و سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه آش گوجه سبز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..