تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاچاقچیان با چند کیلو تریاک و هروئین اعدام می‌‌شوند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حیی کمالی‌پور عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز (یکشنبه 18 تیر) کمیسیون متبوعش، گفت: اعضای کمیسیون در این جلسه اصلاح قانون مبارزه با موادمخدر به ویژه بند(ت) این قانون را بررسی کردند.

وی در توضیح بند (ت) قانون مبارزه با موادمخدر، گفت: این بند مربوط به بحث وزن موادمخدر و اینکه تا چه میزان منجر به اعدام شود و تا چه میزان اعدام نشود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی مجلس ادامه داد: در جلسات گذشته کمیسیون قضایی بند(ت) این قانون حذف شده بود که مجددا در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و این بار با اصلاحاتی تصویب شد.

کمالی‌پور درباره اصلاحات بند (ت) تصریح کرد: براساس اصلاحات این طرح در بحث تریاک و مشتقات آن خرید و فروش بالای 100 کیلوگرم منتهی به اعدام می‌شود و در بحث هروئین و مشتقاتش خرید و فروش تا سقف 2 کیلوگرم و حمل و نگهداری و سایر موارد تا سقف 5 کیلوگرم در صورتی که فرد سابقه موثر کیفری در بحث موادمخدر داشته باشد، منتهی به اعدام است و در صورتی که فرد سابقه موثر کیفری در بحث موادمخدر نداشته باشد، حبس ابد است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاچاقچیان با چند کیلو تریاک و هروئین اعدام می‌‌شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..