تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح رجیستری باعث افزایش قیمت گوشی‌ها نمی‌شود

اجرای طرح رجیستری باعث افزایش قیمت گوشی‌ها نمی‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اعلام کرد که طرح رجیستری باعث افزایش قیمت گوشی‌ها نمی شود، قصد ما جلوگیری از تقلب است.

محمود واعظی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که بسیاری از فروشندگان تلفن‌های هوشمند از اجرای طرح رجیستری و ایجاد شوک و کاهش واردات بسیاری از مدل‌های موبایل مخصوصا برای برندهایی که غیر رسمی در ایران حضور دارند نگران هستند،و اینکه چه تدابیری برای عدم افزایش قیمت‌ها اندیشیده شده گفت: اجرای طرح رجیستری باعث افزایش قیمت گوش‌های تلفن همراه نمی شود.

او در ادامه افزود:

وقت بسیاری برای این مسئله گذاشته شده است تا در صورت آماده شدن این طرح درد سری برای مردم ایجاد نشود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد:‌

ابعاد گوناگون طرح رجیستری بررسی شده است. آن هم به این دلیل که نمی‌خواهیم مشکلی برای کسانی که در حال حاضر از این گوشی ها استفاده می کنند به وجود بیاید .

واعظی خاطر نشان کرد:

اجرای طرح رجیستری برای جلوگیری از تقلب‌های جدید و همچنین برای جلوگیری از افزایش قیمت این نوع گوشی‌ها است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح رجیستری باعث افزایش قیمت گوشی‌ها نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..