تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه گوشی اندرویدی اندی روبین با تاخیر مواجه شد

عرضه گوشی اندرویدی اندی روبین با تاخیر مواجه شد

در ماه می، زمانی که گوشی Essential رونمایی شد، اندی روبین که از بنیانگذاران سیستم عامل اندروید است گفت که این اسمارت فون تا 30 روز دیگر راهی بازار خواهد شد. خب، حالا 30 روز از آن زمان گذشته و خبری از این گوشی در بازار نیست. در حال حاضر علاقمندان می توانند از طریق اپراتور اسپرینت در آمریکا این گوشی را پیش خرید کنند که البته این گوشی را به کاربران آمریکایی محدود می کند. مدل آنلاک شده این گوشی اندرویدی نیز با قیمت 699 دلار عرضه خواهد شد. با تک شات همراه باشید.


گوشی Essential نمایشگری بدون حاشیه دارد و از یک دستیار مجازی کاملا جدید برخوردار است که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است. نمایشگر 5.71 اینچی این اسمارت فون که از رزولوشن 1312 در 2560 برخوردار است با پوشش گوریلا گلس 5 پوشیده شده و از نسبت 19:10 بهره می برد. در داخل این دستگاه نیز پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 835 با سرعت کلاک 2.45 گیگاهرتز قرار دارد که پردازنده گرافیکی آدرنو 540 آن را همراهی می کند. اسنشال از 4 گیگ رم و 128 گیگ فضای حافظه داخلی برخوردار است. دوربین دوال پشتی از دو لنز 13 مگاپیسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است. یک بخش ماژولار نیز این دوربین را به سنسوری برای ثبت تصاویر پانورامای 360 درجه تبدیل می کند.


از سایر مشخصات این گوشی باید به باتری 3040 میلی آمپر ساعتی و اسکنر اثرانگشت تعبیه شده در دکمه هوم اشاره کرد. به بیان دیگر، این گوشی از تمامی مشخصات یک محصول اندرویدی قدرتمند برخوردار است. البته خلف وعده در ابتدای کار، نمی تواند برای هیچ کمپانی نتایج خوشی به همراه داشته باشد. اما آیا اسنشال می تواند در این بازار پر رقابت موفق شود؟


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه گوشی اندرویدی اندی روبین با تاخیر مواجه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..