تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس دیدنی و جالب از پشت صحنه آینه های روبرو

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شبنم مقدمی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با  انتشار تصویری از خود در کنار دوستش غزل شاکری بازیگر فیلم سینمایی "آینه های روبرو"  از ورود این بازیگر به اینستاگرام خبر داد و آدرس اینستاگرامی شاکری را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

 شبنم مقدمی در اینستاگرام خود نوشت:

"غزل بانو، آقای فروشنده و من در آينه های روبه رو . اصفهان گردی با دوستِ شيرين تر از عسل.به تاريخ ّ همين روزهای نزديك. توضيح: غزل شاكری جانم،به تازگی به اينستاگرام آمده.نشانی صفحه اش را روی عكس برچسب كردم تا دوستانی كه دوستش دارند،صفحه اش را دنبال كنند.( گرچه آذرِ گلدره ای "شهرزاد" و گلنارِ سال های دور را نمی شود كه دوست نداشت) "آينه های رو به رو" هم،نام فيلمی ست ساخته نگار آذربايجانی،كه غزل جان هم در آن بازی كرده است. @ghazal.shakeri.official"

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس دیدنی و جالب از پشت صحنه آینه های روبرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..