تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمید بقایی امروز با قرار وثیقه 50 میلیارد تومانی بازداشت شد

جوانفکر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمید بقایی امروز با قرار وثیقه 50 میلیارد تومانی بازداشت شدعلی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای دولت های نهم و دهم  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره خبر بازداشت حمید بقایی اظهار داشت: با توجه به اینکه نزدیک به یک سال و نیم از آزادی بقایی سپری شده امروز نیز حمید بقایی به دستور بازپرس،   به دادسرا رفت.

وی افزود: بازپرس پرونده با این استدلال که ممکن است بقایی را احضار کنند، ولی در دادسرا حاضر نشود، قرار کفالت را تغییر داده و برای نامبرده یک وثیقه ۵۰ میلیارد تومانی صادر کرده است که تامین چنین وثیقه‌ای برای آقای بقایی غیرممکن است و به همین دلیل بازپرس مربوطه بار دیگر حکم بازداشت وی را صادر کرده است.

انتهای پیام/

بقایی بازداشت شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمید بقایی امروز با قرار وثیقه 50 میلیارد تومانی بازداشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..