تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص کمک بلا عوض میلیونی به مصدومان زمستان یورت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ مدیر کل تامین اجتماعی گلستان امروز در جمع خبرنگاران استان گفت ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی به هر یک از 79 مصدوم بستری شده حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر مبلغ 1 میلیون تومان کمک بلا عوض پرداخت شد.


نیک نیا می گوید ؛ پیش از این هم به خانواده های 43 جانباخته معدن یورت به غیر از مستمری ماهانه مبلغ 11 میلیون تومان کمک بلا عوض پرداخت شده بود.


مدیر کل سازمان تامین اجتماعی گلستان همچنین از اهمیت اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات به بیمه شدگان و خانواده هایشان در نیمه دوم تیر ماه خبر داد .


وی همچنین از ارتقای شیوه بازرسی از کارگاه های تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ، پلاک برداری الکترونیکی ، ابلاغ الکترونیک گزارش بازرسی ، صرفه جویی در هزینه های اداری و پرسنلی ، کاهش اشتباهات بازرسی و وصول به موقع مطالبات سازمان راز ویژگیهای مهم این طرح و مطابق با اصول اقتصاد مقاومتی است.


ماهانه 45 میلیارد تومن به 35 هزار مستمری بگیر و 4هزار مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان گلستان پرداخت می شود.

انتهای پیام / ا

ادامه آواربرداری زمستان یورت / ادامه کار تا یک ماه آینده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص کمک بلا عوض میلیونی به مصدومان زمستان یورت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..