تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانور منطقه ای مقابله با آتش سوزی در شهرکرد

مانور منطقه ای مقابله با آتش سوزی با حضور معاون رییس جمهوری در شهرکرد برگزار می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، احمدی مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان محیط زیست در سفر به شهرکرد در دومین کنفرانس ملی هیدرولوژی و شورای اداری چهارمحال و بختیاری نیز شرکت خواهد کرد.

دومین کنفرانس ملی هیدرولوژی با همکاری انجمن هیدرولوژی ایران، دانشگاه شهرکرد و مرکز تحقیقات منابع آب روزهای 20 و 21 تیرماه جاری در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

مانور منطقه ای مقابله با آتش سوزی در مناطق طبیعی نیز با همکاری محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری و مدیریت بحران استانداری و مشارکت جوامع محلی و سازمان‎های مردم‌ ‎نهاد استان با عنوان مانور منطقه ای جنوب غرب کشور در اراضی مرتعی شهر فرخشهر از توابع شهرستان شهرکرد برگزار خواهد شد.

در این مانور کارشناسان و مسئولان دستگاه های اجرایی استانهای چهارمحال وبختیاری، خوزستان، اصفهان، مرکزی، لرستان، کرمانشاه و ایلام شرکت می کنند.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانور منطقه ای مقابله با آتش سوزی در شهرکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..