تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مک‌کین: از اینکه به تیلرسون رأی اعتماد دادم تأسف می‌خورم

مک‌کین: از اینکه به تیلرسون رأی اعتماد دادم تأسف می‌خورم

به گزارش واشنگتن اگزماینر، جان مک کین ستانور جمهوریخواه ایالت آریزونای آمریکا در اظهار نظری جدید در خصوص تیلرسون گفت که از دادن رای اعتماد به وی گاهی احساس تاسف می کند. تیلرسون که در خصوص راهبرد واشنگتن در سوریه گفته بود که احتمالا موضع آمریکا اشتباه بوده است با واکنش این سناتور ارشد کنگره آمریکا روبرو شد.

وی همچنین عنوان داشته بود که شاید راهبرد روس ها در قبال سوریه درست بوده است.

مک کین در این خصوص افزود که ظاهرا تیلرسون به باورهای امریکایی و عقاید جمهوریخواهان که بر اساس آن استوار است اعتقاد ندارد.
وی گفت: تیلرسون از بنیادهای اساسی آمریکا عدول کرده است.

مک کین عنوان داشت که اظهار نظر تیلرسون در خصوص راهبرد اشتباه آمریکا در سوریه از آرمان های آمریکایی به دور است.

مک کین همچنین در خصوص انتخاب دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز گفت که هنوز از انتخاب وی توسط مردم به عنوان شخص اول آمریکا شوکه است.

وی در این رابطه افزود: البته وی باید بتواند تیم خودش را انتخاب کند.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مک‌کین: از اینکه به تیلرسون رأی اعتماد دادم تأسف می‌خورم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..