تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل جانواریو برای حضور در استقلال رفع شد

کد خبر: ۵۶۳۲۱۲

۳۹۶۶  بازدید

طرفداری: مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: عده ای جپاروف را علیه استقلال تحریک کردند تا او به تیم برنگردد.

پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در گفت و گو با رادیو ایران درخصوص جباروف گفت:

"قرارداد جپاروف با استقلال یک فصل و نیم است. برای نیم فصل او به صورت قرضی برای سپاهان به میدان رفت و حالا یک فصل باید برای استقلال بازی کند.

وی درباره درخواست جدایی جپاروف از استقلال اظهار داشت:

"جپاروف هیچ درخواستی مبنی بر جدایی  از استقلال نداشته است. برخی در این میان سعی داشتند او را برای جدایی از استقلال تحریک کنند اما قرارداد حقوقی او با استقلال بسیار محکم است که از بسیاری از سواستفاده ها جلوگیری کرد. منصوریان نیز اعلام کرده است جباروف باید این فصل در استقلال باشد.

توفیقی فزود:

"امسال سال آخر فوتبال جپاروف است اما او خیلی انگیزه دارد. حتی به دنبال این است که اگر در موفقیت های استقلال سهمی داشته باشد پاداش بگیرد. این موضوع برای ما خوشایند است زیرا نشان می دهد او تنها برای پول به استقلال نیامده است.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره تعدد بازیکنان در خط میانی تصریح کرد:

"امسال سال شلوغی از نظر تعداد بازی پیش رو داریم. ممکن است بازیکنان دچار مصدومیت و یا محرومیت شوند. باید جایگزین قوی برای ان ها داشته باشیم. ضمن این که به فکر تقویت خط دفاعی هم هستیم.

وی درباره وضعیت رابسون  جانواریو خاطر نشان کرد:

"جانواریو از استقلال نرفته است و مذاکرات ما با او ادامه دارد. کوتاهی درباره پرداختی او و مالیات دهی به باشگاه قبلی اش رخ داده بود که برطرف شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل جانواریو برای حضور در استقلال رفع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..