تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی احتمالاً هفته آینده از یک پرچم دار اندرویدی جدید رونمایی خواهد کرد

شیائومی احتمالاً هفته آینده از یک پرچم دار اندرویدی جدید رونمایی خواهد کرد

یکی از شرکت های چینی موفق سازنده گوشی های هوشمند، شیائومی است که هربار با معرفی محصولات جدیدش علاقه مندان به فناوری را بسیار خوشحال می کند. این شرکت روز یکشنبه بر روی شبکه اجتماعی محبوب در چین موسوم به Weibo، خبر از این داده که احتمالاً پرچم دار جدید اندرویدی خودش را هفته آینده معرفی خواهد کرد. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

در این خبر که در قالب یک تیزر 13 ثانیه ای منتشر شده، به سادگی از افراد پرسیده می شود که آن ها در یک گوشی هوشمند کامل انتظار چه ویژگی هایی را دارند؟ در واقع تیزر مذکور تنها شامل متن هایی می شود که افراد برای پاسخ به این پرسش عنوان کرده اند.

با توجه به این تیزر می توان گفت که پرچم دار بعدی شیائومی مجهز به چیپ اسنپدراگون 835 از سری 8XX خواهد بود؛ هرچند که گفته ها حاکی از آن است که شرکت کوالکام مشغول ساخت نسل بعدی چیپ های خود که اسنپدراگون 836 خواهد بود، است. در نتیجه گزینه دیگری که ممکن است قلب تپنده پرچم دار شیائومی باشد، اسنپدراگون 836 کوالکام است.

باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با امکان شارژ سریع نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. هم چنین بدنه این گوشی قرار است از جنس شیشه سه بعدی باشد که می تواند طراحی خاصی را رقم بزند. دوربین پشت این گوشی 22 مگاپیکسل و با امکان پشتیبانی از ویدیوها و تصاویر 4K خواهد بود، اما در خصوص دوربین سلفی این محصول هنوز هیچ شایعه ای مطرح نشده است.

انتظار می رود که شیائومی این گوشی را در تاریخ 11 جولای معرفی کند. بنابراین اگر علاقه مند به گوشی های هوشمند پرچم دار ساخت شیائومی هستید، می توانید هفته دیگر اخبار مربوط به آن را دنبال کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی احتمالاً هفته آینده از یک پرچم دار اندرویدی جدید رونمایی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..