تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری مشهد در مدیریت شهری طوس

هزینه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری مشهد در مدیریت شهری طوسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد سعید اکبریان شهردار منطقه ۱۲ امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:: به مدت ۲۵ سال معادن شن و ماسه در این منطقه به غارت می‌رفت و ۳۴۰ هکتار زمین تحت تصرف بود که با همکاری تمامی دستگا‌های اجرایی مناطق تحت تصرف آزاد شد.

وی افزود:یکی از بزرگترین مشکلات منطقه طوس نبود طرح تفضیلی است که بزرگترین چالش شهرداری برای سامان دهی این منطقه است چرا که ما باید ساخت و ساز‌هایی را در این منطقه کنترل کنیم که طرحی برای آن تعریف نشده است.


شهردار منطقه ۱۲ گفت:فردوسی متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست و برای احیای آن باید همه دستگاه‌ها هم هدف و همگام شوند.

اکبریان افزود: از سال ۹۲ تا کنون ۸۳۸ مورد تخلفات در این منطقه صورت گرفت که ۱۳۲ مورد قلع در اراضی خالی اجرا شد.

انتهای پیام//ف. ج

نشست خبری شهردارمنطقه۱۲



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری مشهد در مدیریت شهری طوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..