تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارفرمایان استان 420 میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار هستند

ساعت: 14:51 منتشر شده در مورخ: 1396/04/18 شناسه خبر: 1145165

مدیرکل تامین اجتماعی قزوین، میزان مطالبات این سازمان از کارفرمایان استان را 420 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای انجام تعهدات به موقع لازم است کارفرمایان بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ سیروس نصیری مدیرکل تامین اجتماعی استان پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در نشست خبری که در سالن اجتماعات شعبه شهید انبارلویی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تامین اجتماعی سازمانِ عمومی و غیردولتی است زیرا سرمایه این سازمان از ماخذ پرداخت حق بیمه کارفرمایان و کارگران تامین می‌شود. 


وی افزود: با توجه به اینکه اقتصاد کشور در گرو کار و کارگر است لذا تامین اجتماعی برای فضای کارگری ساخته شده به عبارتی در خدمت جامعه کارگران است بنابراین تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات به جامعه کارگران، خدمتگذار واقعی برای آنها باشیم. 

62 درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند 
این مسئول با اشاره به اینکه تامین اجتماعی 18 نوع خدمت به بیمه شدگان و مستمری‌بگیران ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی استان قزوین دارای ۸ شعبه اصلی، ۸ شعبه اقماری و ۵ کارگزاری است که در مجموع ۴۳۲ نیروی انسانی این سازمان در راستای ارائه خدمات به جامعه کارفرمایان و کارگران استان، مشغول فعالیت هستند. 

وی با اشاره به اینکه ۶۲ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند؛ عنوان کرد: هم‌اکنون ۲۳۱ هزار نفر در استان قزوین بیمه شده اصلی هستند که از این تعداد قریب ۱۵۷ هزار نفر بیمه شده اجباری و مابقی بیمه شدگان اختیاری می‌باشند. 

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین اضافه کرد: در مجموع ۷۸۰ هزار نفر در استان قزوین تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که ۶۲ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند که این میزان، از متوسط آمار تحت پوشش سطح کشور که شامل ۵۱ درصد است، بالاتر می‌باشد. 

وی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از ۱۳ هزار نفر بیمه شده جدید نام نویسی شده داشتیم، عنوان کرد: ۶۴ هزار خانوار در استان قزوین حقوق بگیر بازنشسته هستند و همچنین تعداد مقرری بگیران بیکاری تامین اجتماعی استان، 7800 نفر است. 

نصیری تصریح کرد: هزینه استان طی سال 95 در بخش پرداخت حقوق و تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت نزدیک به 1200 میلیارد تومان بوده است و اکنون در فضای پرداخت حقوق بازنشستگی و ارائه تعهدات بلندمدت نیز ماهانه بیش از 97 میلیارد تومان است در حالیکه در بهترین شرایط میزان رقم وصولی تامین اجتماعی استان به 85 میلیارد تومان در ماه می‌رسد. 

وی عنوان کرد: بیش از 160 هزار کارگاه در استان وجود دارد که خوشبختانه 95 درصد از کارفرمایان استان در قالب اینترنتی و بدون حضور در شعب، لیست حق بیمه خود را ارائه می‌دهند که این امر موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود. 

این مسئول میزان مطالبات تامین اجتماعی استان از کارفرمایان را 420 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای انجام تعهدات به موقع لازم است که کارفرمایان بدهی‌های خود را پرداخت کنند که سال گذشته و امسال تعداد زیادی از کارفرمایان با پرداخت بدهی‌های خود از بخشودگی جرائم دیرکرد استفاده کردند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارفرمایان استان 420 میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..