تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مانور های مدیریت بحران شرکت توزیع برق در زنجان/اصلاح ۲۲ کیلومتر از خطوط ۲۰ کیلوولت هوایی استان

ساعت: 16:51 منتشر شده در مورخ: 1396/04/18 شناسه خبر: 1144784

با رویکرد اصلاح و سرویس شبکه های برق انجام شد؛

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان از برگزاری مانور های مدیریت بحران در سه نقطه استراتژیک استان زنجان با رویکرد اصلاح و سرویس شبکه های توزیع برق خبر داد و گفت: در این مانور ۲۲ کیلومتر خطوط ۲۰ کیلوولت هوایی استان طی سه روز اصلاح شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، از برگزاری سه مانور بزرگ مدیریت بحران با هدف ساماندهی شبکه های فشارمتوسط هوایی و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در استان زنجان خبر داد و گفت: این مانور در مناطق غرب و شمال شهرستان زنجان و شهرستان خدابنده که در مسیر تاسیسات حساس از جمله رادارهای مخابراتی، ایستگاه های رادیو و تلویزیونی و مشترکین سنگین صنعتی وکشاورزی قرار داشتند برگزار شده است.

وی ابراز کرد:  مانور بزرگ مدیریت بحران با حضور مدیرعامل ، معاونین ومدیران اجرایی با  فعالیت ضربتی 132تن از پرسنل ماهر اکیپ های عملیاتی انجام شده است که در این مانور 22کیلومتر خطوط 20کیلوولت هوایی استان طی سه روز اصلاح شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان هدف از اجرای مانورهای یاد شده را به منظور بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه های توزیع برق که مسئول تغذیه خروجی  نقاط حساس استان هستند عنوان کرد و گفت: با همت پرسنل اکیپ های عملیاتی شبکه های توزیع برق که در معرض طوفان های شدید و مناطق صعب العبورقرار دارند آسیب شناسی شده و اصلاح وساماندهی آنها به میزان قابل توجهی موجب افزایش پایداری و قابلیت اطمینان خواهد شد .

کاظمی با بیان اینکه انجام مانورهای مذکور  ضمن افزایش سطح آمادگی و هماهنگی لازم بین اکیپ ها در مواقع بحران ، تصریح کرد: بسیج اکیپ های عملیاتی مختلف امورهای اجرایی سراسر استان با راهبری یک امورذیربط در یک منطقه خاص نشان از روحیه خوب کارتیمی برای رفع بحران است که نمود عینی آن را در زمستان سال گذشته در حوزه های عملکردی استان زنجان وگیلان شاهد بودیم .

وی خطرنشان کرد: در مانور امور برق غرب شهرستان زنجان طبق سناریوهای از پیش تعیین شده،  شبکه توزیع برق فشار متوسط منتهی به جاده قره پشتلو حد فاصل سکسیونرهای هوشمندکنترل از راه دور آقجه قلعه و داشبلاغ بطول 10 کیلومتر که در این مسیر ایستگاه راه آهن سرچم ، دکل های مخابراتی داش بلاغ ،آقجه قلعه و مشترکین کشاورزی و عادی نیز قرار داشتند، ساماندهی شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان تصریح کرد: برای اجرای این مانور که 25 اکیپ عملیاتی متشکل از 78 تن از پرسنل ماهر حضور داشتند با اعلام مرکز دیسپاچینگ و ارائه برنامه ی مدون از سوی گروه مدیریت بحران وپدافند غیرعامل درحوزه معاونت بهره برداری ، تعداد 350عددمقره ثابت سیلیکونی ، 170عددمقره کششی سیلیکونی، 55عددکنسول 2.44متری، 200عددتسمه حائل نمره70و80، 4دستگاه فیوزکات اوت، 2دستگاه برقگیر و 50عددرکاب گیرنده طی یکروز تعویض و اصلاح شد.

کاظمی با بیان اینکه مانور اموربرق شمال شهرستان زنجان در مناطق صعب العبور وگردنه های سخت جاده طارم بطول 5کیلومتر اجراشده است، افزود: ، 9 اکیپ عملیاتی متشکل از 19تن از پرسنل امورهای اجرایی و تنی چند از پیمانکاران صنعت توزیع برق استان برای ساماندهی خطوط 20کیلوولت با رعایت نکات ایمنی بصورت ضربتی طی یکروز اقدام به تعویض 110عددمقره کششی سیلیکونی ، 55عدد مقره ثابت سیلیکونی، 10عدد کنسول2.44متری کرده و 20 مورد ارتباط جمپر را اصلاح کردند.

وی عنوان کرد: با اجرای این طرح ضمن کاهش میزان انرژی توزیع نشده ، خاموشی برق مناطق ایستگاه ها و مشترکین حساسی که در مسیر این خروجی واقع شده اند در مواقع بحرانی به حداقل خواهد رسید.

کاظمی با اشاره به اینکه مانور اجرا شده در مدیریت توزیع برق شهرستان خدابنده  نیز یکی از مهمترین مانورهای از پیش تعیین شده با هدف ساماندهی خطوط فشار متوسط آسیب پذیر  وحساس در مواقع بحرانی بود، گفت: 7 اکیپ اجرایی متشکل از 35 تن از پرسنل عملیاتی و 15 دستگاه خوردرو سنگین و سبک اقدام به تغییر آرایش شبکه با نصب 102عدد مقره کششی ،‌56عدد مقره ثابت ، 102عدد رکاب گیرنده وکلمپ وسط خط آویز  ،‌4عدد کنسول2.44متری و3 دستگاه فیوز کات اوت شد.

 وی در پایان اظهار کرد: در مانورمذکور یک اصله تیر سیمانی 12متری درکوتاه ترین زمان ممکن نصب واحداث شد تا ضمن افزایش پایداری شبکه درطوفان های شدید و در مقابل برف وکولاک زمستان‌های سخت منطقه خدابنده ، حداقل ترین خاموشی برق غیرمترقبه در مسیر این خروجی صنعتی که علاوه بر مشترکان صنعتی ، چاه های کشاروزی و مشترکین عادی نیز واقع شده اند شاهد باشیم.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مانور های مدیریت بحران شرکت توزیع برق در زنجان/اصلاح ۲۲ کیلومتر از خطوط ۲۰ کیلوولت هوایی استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..