تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز برداشت سیب گلاب در ماهنشان به روایت تصویر

ساعت: 16:42 منتشر شده در مورخ: 1396/04/18 شناسه خبر: 1144961

برداشت اولیه سیب گلاب این شهرستان آغاز و پیش بینی می شود بیش از ۳ هزار۳۰۰ تن برداشت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شمیم ماهنشان، سطح زیر کشت این محصول در ماهنشان ۲۰۰  هکتار بارور بوده است. نرخ هر کیلو سیب گلاب حدود ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است  و برداشت آن از اوایل تیر ماه شروع و تا پایان این ماه ادامه دارد.

گفتنی است: سالانه حدود ۱۵ هزار تن انواع سیب درختی در شهرستان ماهنشان تولید و در بازارهای زنجان، تهران و البرز به فروش می رسد.

لازم به ذکر است : از محل فروش سیب گلاب ۱۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان عاید سیب کاران ماهنشانی می شود. بیشترین ارقام سیب گلاب  برداشت شده در این شهرستان ، سیب گلاب معطر، کهنز، مشهدی و اصفهانی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز برداشت سیب گلاب در ماهنشان به روایت تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..