تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانوی کماندار خرم دره ای نائب قهرمان آسیا شد

ساعت: 12:26 منتشر شده در مورخ: 1396/04/18 شناسه خبر: 1144834

فرشته قربانی کماندار خرم دره ای در رقابت های تیر و کمان کاپ آسیا نائب قهرمان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، در  آخرین روز رقابت های تیر و کمان کاپ آسیا به میزبانی چین تایپه   با کسب یک طلا ، یک نقره و دو برنز برای تیم تیراندازی با کمان ایران همراه شد.

فرشته قربانی  کماندار خرم دره ای تیرانداز ایرانی  شرکت کننده در رقابت های کاپ آسیا به فینال بخش انفرادی کامپوند زنان راه یافت اما با نتیجه نزدیک ۱۴۲ بر ۱۴۳ این رقابت را به حریف هندی واگذار کرد تا با کسب مدال نقره در جایگاه دوم این بخش بایستد.

تیم ملی ایران در این مسابقات با شش کماندار شرکت کرده بود که با کسب چهار مدال رنگارنگ (اسماعیل عبادی طلای انفرادی، فرشته قربانی نقره انفرادی، فرشته قربانی، پریسا براتچی و افسانه شفیعی برنز تیمی بانوان، اسماعیل عبادی و پریسا براتچی برنز میکس تیم) به کار خود پایان داد.

رقابت های کاپ آسیا از ۱۴ تا ۱۷ خرداد ماه به میزبانی کشور چین تایپه در دو بخش زنان و مردان و رشته های ریکرو و کامپوند برگزار شد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانوی کماندار خرم دره ای نائب قهرمان آسیا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..