تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه گروهی عکس در ارومیه

ساعت: 15:45 منتشر شده در مورخ: 1396/04/18 شناسه خبر: 1144865

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان بادهای شور دیروز مصادف با هفده تیرماه در محل کافه گالری پلانکتون ارومیه گشایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،نمایشگاه گروهی عکس با عنوان بادهای شور دیروز مصادف با هفده تیرماه در محل کافه گالری پلانکتون ارومیه گشایش یافت.

در این نمایشگاه گروهی آثار جمعی از عکاسان مطرح ارومیه از جمله رومین محتشم ؛ جواد عسگر اوغلی ؛ حسن دهقان دوست ؛ قاسم فتحی ؛ سالار اکبری ؛ رامین محمدی به نمایش در آمده است.

عکاسان در این نمایشگاه  با عنوان های مختلف خشکیدن تدریجی دریاچه ارومیه را به  خوبی و با ظرافت خاصی  به تصویر کشیده اند  .

نمایشگاه  گروهی بادهای شور از ۱۷ تا ۳۱ تیرماه  به  مدت پانزده روز دایر می باشد و علاقمندان به هنر عکاسی می توانند با مراجعه به این نمایشگاه واقع در دانشکده ؛ نرسیده به چهار راه برق ؛ کافه گالری پلانتکون از تصاویر زیبای آن بهرمند شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه گروهی عکس در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..