تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهپیمایی "عدالت" با برگزاž

ساعت: 13:57 منتشر شده در مورخ: 1396/04/18 شناسه خبر: 1145104

رئیس حزب جمهوری خواه خلق امروز راهپیمایی "عدالت "خود را با حضور در میتینگ خیابانی استانبول به پایان خواهد رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، کمال کیلیچدار اوغلو رئیس حزب جمهوری خواه خلق در اعتراض به بازداشت انیس بربراوغلو نماینده استانبول در مجلس ترکیه از 15 ژوئن راهپیمایی با عنوان "عدالت" از گوون پارک آنکارا آغاز کرده بود.

این راهپیمای امروز و با برگزاری میتینگ خیابانی در مال تپه، استانبول به پایان خواهد رسید.

وی دیروز در مصاحبه با رسانه ها گفته بود که به تنهایی وارد میدان میتینگ خواهد شد. در میدان چیزی غیر از پرچم ترکیه، پلاکارد عدالت و پوسترهای آتاترک چیز دیگری نمی خواهم. حتی پرچم شش تیر( سمبل حزب جمهوری خواه خلق) را هم نمی خواهم. همه با هم خواستار عدالت هستیم. آتاترک ارزش مشترک همه ماست. غیر از پوسترهای آتاترک، وجود پرچم ها و سمبل های دیگر را مصلحت نمی دانیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهپیمایی "عدالت" با برگزاž»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..