تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش اتومبیل رانی در پیست آلوارس سرعین برگزار می شود

ساعت: 13:02 منتشر شده در مورخ: 1396/04/18 شناسه خبر: 1144825

هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل از برگزاری همایش بزرگ آفرودرها در پیست آلوارس طی اخر این هفته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل همایش بزرگ آفرودرها در پیست آلوارس برگزار می کند.

آخر هفته پیش رو به مناسبت یاد و خاطره شهید علی سیفی و شهدای حرم، همایش بزرگ اتومبیلرانی دو دیفرانسیل در پیست آلوارس برگزار می کند.

گفتنی است با توجه به استقبال بی نظیر جوانان استان از مسابقات و تمرینات اتومبیلرانی «اسلالوم» و «دراگ» انها توانسته اند در رقابت های کشوری حضور داشته و رتبه چهارم در کلاس آزاد را برای اردبیل به ارمغان بیاورند.

کسب عنوان ردیف چهارم در بین رقبای قوی که با امکانات پایتخت تمرین داشته اند، افتخار دو چندان برای تیم استان بوده و شایسته حمایت و پشتیبانی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش اتومبیل رانی در پیست آلوارس سرعین برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..