تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدرسه سمیه موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد

ساعت: 11:55 منتشر شده در مورخ: 1396/04/18 شناسه خبر: 1144862

آموزشگاه سمیه شهرستان جاجرم در مسابقات نقاشی همگانی در رتبه نخست کشور قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، تیم آموزشگاه سمیه در مسابقات نقاشی همگانی در مرحله کشوری خوش درخشید و توانست ضمن کسب رتبه اول در استان در مجموع امتیازی به عنوان تیم برتر مسابقات انتخاب گردد.

در این مسابقات تیم خراسان شمالی با میانگین معدلی بالا توانست رتبه اول را در بین سایر استان ها کسب نماید.عابدینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک به جامعه دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان بیان داشتند تمامی دانش اموزان از استعداد های لازم در راستای فعالیت های هنری و فرهنگی برخوردار هستند و آموزش و پرورش تلاش می نماید تا عرصه بروز و ظهور این استعداد ها را فراهم آورد.


فخرانی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان نیز ضمن تبریک کسب این رتبه از برنامه ریزی های جامع تر و کامل تر برای سال آینده خبر داد و افزود سال تحصیلی97_96 سالی است که فعالیت حوزه پرورشی از تمرکز بر رشته های فردی به سمت رشته های گروهی که با زمینه ی با نشاط سازی دانش آموزان در فعالیت هاست تغییر می یابد.


صادقی کارشناس فرهنگی و هنری و مشاوره شهرستان نیز ابراز داشت شناور بودن خرد انسانها در جهان احساس ، به او میدان بروز و رشد هنر را داده است و در این خصوص نقاشی توانسته است دنیای درونی و روانشناختانه دانش اموزان را به خوبی متجلی نماید.
شایان ذکر است آموزشگاه سمیه سال گذشته نیز به عنوان منتخب کشوری انتخاب گردیده بود.

پایان خبر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدرسه سمیه موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..