تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌آهن تهران ـ همدان دوطرفه می‌شود‌

راه‌آهن تهران ـ همدان دوطرفه می‌شود‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خجسته عصر امروز در بازدید از ایستگاه مسافربری قطار همدان اظهار داشت: سوت نخستین سفر قطار همدان به مقصد مشهد 20تیر 96 به صدا در می‌آید.

خجسته بیان کرد: سه‌شنبه 20 تیرماه شاهد حرکت نخستین قطار مسافربری به مقصد مشهد خواهیم بود که مسافران این قطار خانواده معظم شهدا و جمعی از اصحاب رسانه استان هستند.

وی عنوان کرد: این سفر ریلی شروع آزمایشی است و بعد از حرکت نخستین قطار به مقصد مشهد مقدس مراکز فروش بلیط از طریق اینترنت و آژانس‌های مسافرتی اقدام به فروش بلیط می‌کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بود هفته ای یکبار بلیط فروشی انجام شود که با درخواست از وزارت راه وشهرسازی این زمان به 4 روز یک بار کاهش یافت.

خجسته از برقی و دو طرفه کردن را آهن تهران - همدان خبر داد و اعلام کرد: با اجرای این طرح به دنبال کاهش زمان حرکت مسافران قطار به سایر نقاط کشور هستیم.

وی با بیان اینکه آرزوی دیرینه مردم همدان و مسئولان در مورد راه اندازی قطار همدان بعد از سالها انتظار به وقوع پیوست، اظهار داشت: به دنبال لحاظ کردن رقم دو خطه کردن و برقی شدن قطار همدان در لایحه بودجه سال آینده هستیم.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه کمیته‌های امنیتی وزارتخانه بایستی دستور حرکت قطار را از لحاظ ایمنی صادر کنند، گفت: در این ایام کارهای فنی و تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا نواقص خط راه آهن تهران - همدان به طور کلی برسی و رفع و مجوز حرکت قطار صادر شود.

انتهای پیام/ز

راه‌آهن تهران ـ همدان دوطرفه می‌شود‌ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌آهن تهران ـ همدان دوطرفه می‌شود‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..