تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پتروشیمی قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز شد

کد خبر: ۵۶۳۱۲۶

۳۹۱  بازدید

خبرگزاری تسنیم: بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم پتروشیمی بندر امام (ره) خاتمه یافت.

 دومین دیدار از دور برگشت فینال رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز بعد از ظهر امروز در ماهشهر برگزار شد و تیم‌های پتروشیمی بندر امام (ره) و تایدواتر بندرعباس به مصاف هم رفتند.

در این دیدار تیم پتروشیمی با نتیجه 6 بر صفر میهمانش را شکست داد و توانست برای دومین بار پیاپی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهد.

نتایج این دیدار به شرح زیر است: (اسامی تیم پتروشیمی اول آمده است)

* دوبل نوروزی و لطفی 3 - دوبل هدایی و رویین تن یک

 * دوبل نیما عالمیان و طاهرخانی 3 - دوبل احمدیان و میرالماسی صفر

* نوروزی 3 - احمدیان 2

 * عالمیان 3 - هدایی 2

* لطفی 3 - میرالماسی صفر

* طاهرخانی 3 - رویین‌تن یک

این دو تیم در سه رویارویی قبلی خود در فینال سه تساوی پیاپی 3 بر 3 را تجربه کرده بودند.

تیم پتروشیمی هم‌اکنون با احتساب دو بازی برگزار شده در مرحله مقدماتی با نتیجه 12 بر 6 حریفش را مغلوب کرد. در واقع هر تیمی که زودتر به امتیاز 11 می‌رسید، عنوان قهرمانی را از آن خود می‌کرد که پتروشیمی به این مهم دست یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پتروشیمی قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..