تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرسنال به یک شرط، سانچس را به سیتی می‌دهد

کد خبر: ۵۶۳۱۲۵

۵۷۹  بازدید

با پیوستن الکساندر لاکازت به آرسنال، احتمال جدایی الکسیس سانچس روز به روز در حال افزایش است.

ورزش سه: با پیوستن الکساندر لاکازت به آرسنال، احتمال جدایی الکسیس سانچس روز به روز در حال افزایش است.

 لاکازت 26 ساله چند روز قبل با مبلغ 52 میلیون یورو راهی آرسنال شد تا گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه لقب بگیرد و همین موضوع باعث شده تا توپچی ها احتمال فروش الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی خود را بررسی کنند.

آرسنال به یک شرط، سانچس را به سیتی می‌دهد

نشریه مترو در گزارشی نوشت که در حال حاضر و علیرغم وجود شایعاتی در مورد ابراز علاقه پاری سن ژرمن، بایرن و اینترمیلان، سیتیزن ها تنها مشتری جدی سانچس هستند و سران آرسنال نیز برچسب 80 میلیون پوندی را برای فروش این ستاره شیلیایی در نظر گرفته اند که مبلغ هنگفتی محسوب می شود.

سانچس که فصل گذشته موفق به زدن 30 گل و ارسال 13 پاس گل شد، تنها یک سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد و قاعدتا یا تابستان امسال قرارداد خود را تمدید می کند و یا راهی تیم دیگری همانند منچسترسیتی خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرسنال به یک شرط، سانچس را به سیتی می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..