تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازپرسی از زنان تروریست‌های داعشی در موصل+فیلم

بازپرسی از زنان تروریست‌های داعشی در موصل+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در این فیلم گفتگویی کوتاه با زنانی که همسرانشان از تروریستهای داعشی بوده اند و مجبور به زندگی با آنها بودند را مشاهده خواهید کرد که زن اول از کشته شدن همسرش در موصل می گوید و اینکه به اجبار عمویش تن به این خفت داده تا عموی او با این کار ارتقاء درجه بگیرد.

حبس شدن در زیرزمین برای جلوگیری از درز اطلاعات

وی همچنین در ادامه صحبتهایش گفت: اگر از دست آنها فرار نکردم دلیلش این بود که در زیرزمین زندانی بودم و شوهرم به خاطر اینکه دایی های من ارتشی بودند مرا حبس کرده بود تا مبادا به آنها گزارشی درباره تروریستهای داعش بدهم.

هنگامی که از زن دوم داعشی پرسیده می شود که شوهرت داعشی بود، او تنها با تکان دادن سرش این را تایید می کند و می گوید که شوهرش چند روز پیش کشته شد، پدر این زن هم داعشی بود و به تازگی کشته شده است.

زن سوم در حالی که یک کودک خردسال در آغوش دارد می گوید، شوهرش در حمله هوایی کشته شده و زمانی که داعش در سال 2014 شهر موصل را تصرف کرد به دست داعش افتاد.

شاکر جودت فرمانده پلیس عراق به خبرگزاری روسیه گفت: زنان که حاضر به مصاحبه در برابر دوربین فیلمبرداری شده اند، بی‌گناه هستند و اگر در جنایات نقش داشتند، به اجبار بوده و هیچ تمایلی به این کار نداشته اند.

انتهای پیام/

مصاحبه با زنانی که همسر تروریستهای داعش بودند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازپرسی از زنان تروریست‌های داعشی در موصل+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..