تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تست جگوار E-PACE از دبی تا قطب شمال

جگوار ویدئویی از مدل ای-پیس (E-PACE) منتشر کرده است که تست این خودرو در شرایط سخت در نقاط مختلف جهان را نشان می‌دهد.

جگوار ای-پیس تا کمتر از یک ماه دیگر  معرفی خواهد شد. پیش از معرفی رسمی این کراس‌اوور کامپکت، ویدئویی توسط جگوار منتشر شده است که آزمایش این خودرو در شرایط سخت چهار قاره،‌ از قطب شمال تا دمای ۵۰ درجه سانتی گراد دبی را نشان می‌دهد. ۲۵ ماه طول کشیده است تا این تست‌ها به پایان برسند و ای-پیس برای معرفی و عرضه آماده شود. 

در این آزمایش‌ها، از ۱۵۰ نسخه‌ی اولیه‌ی ای-پیس استفاده شده و در مجموع ۱۲۰,۰۰۰ ساعت تست در داخل و خارج از جاده انجام شده است. این نسخه‌های اولیه ۴۰۰ بار پیست نوربرگ‌رینگ را دور زده‌اند، از رودخانه‌های چین گذشته‌اند و ارتفاع ۱۵۰۰ متر بالاتر از سطح دریا را تجربه کرده‌اند. 

جگوار ای-پیس و رنج روور ایوک بر پایه‌ی یک پلتفرم مشترک ساخته شده‌اند. از نظر ظاهر نیز این مدل از نیمرخ تا حدودی به جگوار اف-پیس (F-PACE) شباهت دارد. البته چراغ‌های جلو کمی تغییر کرده‌اند و عقب خودرو هم به گونه‌ای ساخته شده است که این مدل را به خودروهای کوپه شبیه می‌کند. این مدل با پیشرانه‌های مختلف بنزینی و دیزلی اینگنیوم عرضه خواهد شد و جعبه دنده‌ی استفاده شده در ای-پیس هم همان جعبه دنده‌ی ۸ سرعته‌ی اتوماتیکی است که پیش‌تر در مدل ZF استفاده شده بود.  

ای-پیس به صورت استاندارد با چهار چرخ متحرک عرضه خواهد شد و احتمال زیادی وجود دارد که در آینده یک نسخه‌ی الکتریکی هم از این خودرو ساخته شود. 

ای-پیس ۱۳ جولای در مراسمی رسمی معرفی می‌شود و اویل سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. قیمت پایه‌ی این مدل، ۳۹,۵۹۵ دلار خواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدئوی منتشر شده توسط جگوار از تست‌های این محصول جدید را مشاهده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تست جگوار E-PACE از دبی تا قطب شمال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..