تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط دروزاه بان تراکتورسازی پس از مصدومیت شدید و بی هوش شدن در بازی!

محمدامین بهرامی دروازه بان تراکتورسازی که دچار مصدومیت شده بود به تمرینات این تیم بازگشت.

بازگشت دروازه بان تراکتورسازی به اردوی این تیم

دروازه بان تیم تراکتورسازی تبریز صبح امروز از بیمارستان مرخص شد.

محمدامین بهرامی در جریان دیدار دیروز تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت شده و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده بود.

پزشکان پس از بررسی وضعیت این بازیکن، مورد خاصی را مشاهده نکردند.

این بازیکن پس از یک شب بستری شدن در بیمارستان، صبح امروز مرخص شده و به اردوی تیمش در تهران ملخق شد.

گفتنی است، اردوی تیم تراکتورسازی تبریز از روز های گذشته در تهران در حال برگزاری است.

ماجرای  مصدومیت شدید دروازه‌بان تراکتورسازی و عصبانیت گل‌محمدی از نبود آمبولانس‌

در حالی که محمد امین بهرامی در جریان دیدار دوستانه تراکتورسازی و نفت مسجدسلیمان به شدت از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و بیهوش روی زمین بود نه برانکارد و نه آمبولانس در مجموعه خیریه عمل مهیا بود که او را به بیمارستان منتقل کند.

حدود ۲۰ دقیقه از زمان مصدومیت او می‌گذشت اما هنوز هم آمبولانس به ورزشگاه نرسیده بود. در این حین یحیی گل‌محمدی که بر سر او حاضر شده بود با فریادهایی اعلام کرد چرا در این بازی درخواست حضور آمبولانس داده نشده تا امنیت بازی به طور کامل برقرار باشد.

در نهایت بعد از حدود ۲۵ دقیقه آمبولانس به محل ورزشگاه رسید ودروازه‌بان تراکتورسازی در حالی که بیهوش بود و به سختی نفس می‌کشید به بیمارستان منتقل شد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  90tv.ir و isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط دروزاه بان تراکتورسازی پس از مصدومیت شدید و بی هوش شدن در بازی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..