تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادقی: زمان کمی برای آماده سازی تیم ملی داریم / قصد داریم از مربی خارجی در بخش پایه استفاده کنیم

صادقی : زمان کمی برای آماده سازی تیم ملی داریم / قصد داریم از مربی خارجی در بخش پایه استفاده کنیمفریبا صادقی نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، در خصوص  اعزام تیم ملی والیبال بانوان کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه توانستیم کارهای مربوط به صدور روادید و گرفتن بلیط ها را انجام دهیم  و شرایط را برای اعزام ملی پوشان در تاریخ  29 تیر فراهم کنیم. 

وی در خصوص ترکیب ملی پوشان برای اعزام به مسابقات قهرمانی بانوان آسیا عنوان کرد: فعلا در نظر داریم تا 16 نفر را عازم این مسابقات کنیم که بیشتر آن ها را ترکیب جوان تشکیل می دهند. 

صادقی درباره وضعیت ملی پوشان کشورمان پیش از اعزام به این مسابقات بیان داشت: از آن جاییکه تیم والیبال  بانک سرمایه  با تعدادی از ملی پوشان در مسابقات قهرمانی آسیا  حاضر شده بود ما نتوانسیم زودتر تمرینی را ترتیب دهیم. همچنین زمانی که بازیکنان این تیم به ایران بازگشتند مجبور شدند دو هفته ای را برای امتحانات داشنگاه و ریکاوری استراحت داشته باشند و ما به همین دلیل مجبور شدیم برای دو ماه زمان تمرینی در نظر بگیریم. همچنین استفاده از مربیان خارجی امکان پذیر نبود و با توجه به سیاست های فدراسیون تصمیم گرفتیم تا در کادر فنی  جوان گرایی انجام دهیم  و در فرصت مناسب از مربی خارجی برای بخش پایه استفاده کنیم. 

وی برای مسابقات جام جهانی جوانان در آرژانتین اظهار داشت: فدراسیون جهانی  هنوز برنامه ای اعلام نکرده است  ولی طی جلسه ای که داشتیم  قرار شد تا از همین امسال کار آماده سازی تیم ملی را استارت بزنیم تا زمان کافی برای آماده سازی تیم ملی داشته باشیم.

صادقی درباره استفاده از مربی خارجی برای این رده گفت: استفاده از مربی خارجی در اولویت های ما قرار دارد اما در صورتی که نتوانیم این کار را انجام دهیم از مربی خانم داخلی استفاده می کنیم و در کنار تیم ملی از چند مشاور آقا بهره می بریم. 

نایب رئیس بانوان در ادامه و در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات مایدا و  استعداد یابی در تیم ملی بیان داشت: نظر شخصی من این است که کار مربیان خارجی در بخش پایه و بزرگسالان را جدا کنیم و در صورت امکان از دو مربی خانم خارجی استفاده کنیم . در غیر این صورت استفاده از مربی خارجی در بخش پایه اهمیت زیادی دارد زیرا بزرگسالان رشد فنی داشته اند اما در بخش پایه می توان استعداد یابی مناسب را انجام داد و بار فنی بازیکنان را افزایش داد.

وی در ادامه و در خصوص علاقه حامیان مختلف برای حمایت از بخش بانوان و تیم داری اظهار داشت: در جلسه ای که چند وقت پیش داشتیم این بحث به وجود آمد تا فدراسیون برای کسانی که قصد حضور در بخش بانوان را دارند تخفیف هایی در نظر بگیرد تا بقیه برای حضور در بخش بانوان تشویق شوند. 

فریبا صادقی درباره مسابقات لیگ هم گفت: ما چون مسابقات زیر گروه جهانی را در پیش داریم و تیم ملی  مدت زیادی ندارد باید مسابقات را حدودا درمهر ماه برگزار کنیم زیرا ملی پوشان پس از بازگشت هم به ریکاوری و تمرین در تیم هایشان نیاز دارند.

نایب رئیس بانوان  فدراسیون والیبال در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا و جوان گرایی هاعنوان کرد : ما دو سه بازیکن باتجربه مثل فرنوش شیخی و نیلوفر ابراهیمی که تجربه زیادی داشتند را در اختیار نداریم. تصمیم ما براین بود تا در تیم ملی جوان گرایی انجام دهیم. من معتقدم که با جوان گرایی می توانیم خلا های موجود را از میان ببریم.

فریبا صادقی در پایان و در مورد شانس کشورمان برای صعود بیان داشت:  تایلند تیم قوی است اما چین تایپه مانند تایلند نیست. ما در برخی زمان ها آن ها را برده ایم و حالا هم هدف ما بیشتر بر روی چین تایپه است زیرا در صورتی که برنده باشیم می توانیم به جمع 8 تیم برتر برویم و بازهم امید صعود داشته باشیم اما باید بگویم که نباید انتظار ها خیلی از ما بالا باشد زیرا هم زمان کمی برای این مسابقات داریم و هم تعدادی مصدوم داریم.

انتهای پیام /

صادقی : تیم ملی را جوان کرده ایم 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادقی: زمان کمی برای آماده سازی تیم ملی داریم / قصد داریم از مربی خارجی در بخش پایه استفاده کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..