تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیوس: به طارمی مشاوره درست نمی دهند

کد خبر: ۵۶۲۹۵۵

۱۴۵۳  بازدید

مهاجم افسانه ای پرسپولیس چند پیشنهاد مهم برای آقای گل فعلی این باشگاه دارد.

خبرورزشی: داستان جدایی مهدی طارمی از جمع سرخپوشان هنوز در صدر اخبار مهم رسانه ها قرار دارد و هیچ کس نمی داند بالاخره قرار است چه اتفاقی رخ بدهد؛ اینکه طارمی در پرسپولیس ماندنی است و یا می خواهد تهران را به مقصد یونان ترک کند.

اما در این رابطه، فرشاد پیوس در مصاحبه کوتاهی به ما گفت: «طارمی می تواند یکی از بهترین لژیونرهای ما باشد و حالا که جا برای پیشرفت او باز شده، بهتر است بازی در اروپا را انتخاب کند اما من فکر می کنم او می تواند از بهترین باشگاه های اروپایی پیشنهاد به دست بیاورد و نباید به بازی در لیگ یونان فکر کند چون معتقدم رفتن به تيم ‌های درجه ۲ و ۳ اروپایی مشكلی از طارمی حل نمی‌كند.»

پیوس همچنین اضافه کرد: «تصور من این است که به طارمی مشاوره های درستی داده نمی شود. آنهایی كه به او توصيه رفتن به اروپا مي كنند بهتر است او را به تيم‌های خوب ببرند نه ليگ يونان. مطمئنا بازی در پرسپولیس به پیشرفت این بازیکن بیشتر کمک خواهد کرد تا به لیگ یونان برود و آنجا اصلا مشخص نیست چه شرایطی داشته باشد. به هر حال اینجا پرسپولیس است و میلیون ها هوادار دارد اما مشخص نیست در یونان چه اتفاقاتی برای طارمی رخ می دهد.»

فرشاد پیوس در نهایت ابراز امیدواری کرد مهدی طارمی بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کند و حتی اگر قرار به جدایی از پرسپولیس است، با بهترین مدل ممکن این کار را انجام بدهد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیوس: به طارمی مشاوره درست نمی دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..