تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی از خشن‌ترین خطاهای جهان فوتبال

ویدئویی از خشن‌ترین خطاهای جهان فوتبالبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ورزش در تامین و بالا بردن سطح سلامت جامعه بسیار موثر است، از این رو خانواده‌ها با تشویق کودکان خود به انجام فعالیت‌های ورزشی نقشی موثر را در این زمینه ایفا می‌کنند. در میان رشته‌های ورزشی گوناگون،  فوتبال در میان کودکان و نوجوانان از هواداران بیشتری برخوردار است.

خشونت در فوتبال

رشته ورزشی فوتبال در سطح حرفه‌ای آنقدر پرطرفدار است که بینندگان تلویزیونی بسیاری را به خود جذب کرده است. در میان زیبایی‌های ورزش فوتبال گاهی خشونت نیز در بین بازیکنان دیده می‌شود؛ خشونت‌هایی که در مواردی باعث مصدومیت سنگین بازیکنان شده است.

در ادامه ویدئویی از خطرناک‌ترین خطا‌های رشته ورزشی فوتبال برای شما آماده شده است.

 

انتها ی پیام/

خشونت در ورزش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی از خشن‌ترین خطاهای جهان فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..