تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معنای درست حجاب در نگاه رهبر انقلاب‌

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام "ریحانه (زن و خانواده در نگاه رهبر انقلاب)"، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با انتشار پستی، سخنان رهبر انقلاب در جریان دیدار با بانوان اندیشمند و معنای صحیح حجاب در نگاه ایشان را بازنشر کرد.

صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری نوشت: " رهبرانقلاب در مهر سال 77، با بانوان اندیشمند دیدار كردند و در جريان آن نظر خود را درباره سخنان فرزند شهید، خانم بهاره رنجبران که درباره‌ی حجاب صحبت کردند، اینگونه بیان کردند:‌
«دیدگاه غربی‌ها نسبت به روابط زن و مرد عمدتاً ناظر به روابط و علاقات و نوع معاشرت زن و مرد است. جهان‌بینی آنها از مسائل انسان سرچشمه می‌گیرد، البته چیزی روبنایی است.
دید اسلامی در زمینه‌ی مسائل حجاب، بسیار دید خوب و روشنی است.
چه تعبیر خوبی شما دارید! می‌گویید: «ما با این حجاب، احساس آسایش می‌کنیم و این لباس مشارکت ماست»!
بله؛ کاملاً تعبیر درست و خوبی است. این، دیدگاه کاملا صحیحی است. این را هرچه بیشتر بیان کنید و بگویید، بهتر است."

 

انتهای پیام/

 نظر رهبر انقلاب در مورد حجاب بانوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معنای درست حجاب در نگاه رهبر انقلاب‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..