تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرور خاطرات مرد جنگ آمریکا در «افق مستند»

مرور خاطرات مرد جنگ آمریکا در «افق مستند»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه تلویزیونی «افق مستند» این هفته با نمایش مستند «جنگ رامسفلد» روی آنتن شبکه افق می رود.

«جنگ رامسفلد» درباره تلاش های این سیاستمدار آمریکایی برای پیروزی در مقابل ژنرال پاول و راه اندازی جنگ علیه عراق است. در این مستند شاهد تصاویر و فیلم‌هایی از روزهای قبل از حمله به عراق، تلاش رامسفلد در این زمینه و جنگ داخلی در پنتاگون و توضیحات پیرامون هر یک از این حوادث خواهیم بود.

رامسفلد از حلقه نزدیکان جرج بوش، رئیس جمهور وقت آمریکا یکی از مهمترین شخصیت های آمریکایی موثر در شکل‌گیری این جنگ بود. مستند «جنگ رامسفلد» درباره نقش این سیاستمدار آمریکایی در راه اندازی ائتلاف بین المللی علیه عراق و اشغال این کشور ساخته شده است.

مهمان این قسمت «افق مستند» هم مصطفی خوش چشم کارشناس مسائل سیاسی خواهد بود.

این برنامه یکشنبه 18 تیرماه ساعت 20:30 و تکرار آن ساعت 8:00 روز بعد از شبکه افق پخش می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرور خاطرات مرد جنگ آمریکا در «افق مستند»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..