تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه ای از گلکسی J7 2017 سامسونگ با دوربین دوال پشتی در چین عرضه می شود

نسخه ای از گلکسی J7 2017 سامسونگ با دوربین دوال پشتی در چین عرضه می شود

به ادعای حساب کاربری mmddj-china@ در توییتر نسخه ای از گلکسی J7 2017 که در کشور چین و با شماره مدل SM-J7310 عرضه خواهد شد قطعا از دوربین دوال بر روی پنل پشتی خود برخوردار خواهد بود. این اسمارت فون منحصرا در کشور چین عرضه می شود. این حساب کاربری در توییت دیگری تصاویری از این اسمارت فون را از زوایای مختلف منتشر کرده که البته شامل تصویری از پنل پشتی نمی شود! در این تصاویر یک پورت میکرو USB و جک هدفون در قسمت تحتانی گوشی و دریچه اسپیکر و دکمه پاور بر روی کناره سمت راست آن دیده می شوند. مدل چینی گلکسی J7 احتمالا از بدنه یکپارچه آلومینیومی با خطوط آنتنی که با مدل بین المللی متفاوت است برخوردار می باشد. با تک شات همراه باشید.


جالب اینکه در این تصاویر اثری از درگاه سیم کارت یا کارت حافظه بر روی کناره سمت چپ دیده نمی شود. گرچه ممکن است این امر به دلیل رزولوشن پایین تصاویر باشد که جزییات را به درستی نمایش نمی دهد، از طرفی می تواند به طراحی کاملا جدیدی در این مدل اشاره کند. در همین حال، تصاویری از یک قاب محافظ برای این محصول نیز حدود یک ماه پیش فاش شد که برش های روی آن از وجود دوربین دوال پشتی خبر می داد. تغییرات بوجود آمده در آنتن ها هم به این موضوع اشاره دارد که احتمالا سامسونگ این اسمارت فون را تحت نام دیگری به فروش خواهد رساند که البته هنوز مورد تایید قرار نگرفته است. از آنجایی که گفته می شود گلکسی نوت 8 و گلکسی C10 نیز از دوربین دوال برخوردار خواهند بود، احتمالا گلکسی J7 مدت کوتاهی پس از نوت 8 عرضه می شود تا بدین ترتیب نوت 8 نخستین محصول سامسونگ باشد که به دوربین دوال تجهیز می شود.


معرفی محصولی که ویژگی جدیدی را به سری گلکسی ها اضافه کند می تواند سود قابل توجهی برای سامسونگ به همراه آورد. در حالیکه قیمت این محصول هنوز اعلام نشده، اما مدل SM-J7310 احتمالا کمی از مدل یک دوربینه گران تر خواهد بود.

سامسونگ سامسونگ سامسونگ سامسونگ سامسونگ سامسونگ
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه ای از گلکسی J7 2017 سامسونگ با دوربین دوال پشتی در چین عرضه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..