تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح‌های راه آهن مهمترین اولویت وزارت راه و شهرسازی

اجرای طرح‌های راه آهن مهمترین اولویت وزارت راه و شهرسازیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد علی ذاکری معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های وزارت راه وشهرسازی در بازدید از روند پیشرفت فیزیکی اتصال سبزوار به راه آهن با بیان اینکه این طرح ۵۵ درصد پیشرفت فیزکی دارد گفت: پروژه تکمیل طرح راه آهن سبزوار از مهمترین اولویت‌های این وزارت خانه است.


وی افزود: حدود ۲۳۰ میلیارد ریال در چارچوب قاون بودجه سال ۱۳۹۶ به این طرح اختصاص یافت که امید است با جذب حداکثری این اعتبار زمینه برای تکمیل این طرح فراهم شود.

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های وزارت راه وشهرسازی گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی اجرای طرح‌های راه آهن در مناطق صنعتی، مراکز استان‌ها و شهرستان‌های پر جمعیت است که در این راستا تکمیل طرح راه آهن سبزوار در دستور کار قرار گرفته است.

ذاکری با بیان اینکه پنج طرح مهم ریلی کشور به عنوان طرح‌های اقتصادی مقاومتی در وزارت راه و شهرسازی تعریف شده است، افزود: از این تعداد ۲ طرح ریلی اتمام و تکمیل سه طرح دیگر در دستور کار قرار دارد.


انتهای پیام//ف. ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح‌های راه آهن مهمترین اولویت وزارت راه و شهرسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..