تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طبیعت اعجاب انگیز بز سینای مرگور ارومیه + عکس

ساعت: 11:06 منتشر شده در مورخ: 1396/04/18 شناسه خبر: 1144835

چشمه های پرآب روان در دامن رنگارنگ طبیعت کوه بز سینای دهستان مرگور ارومیه در خنکای بلندای کوه هر انسانی را مدهوش و جذب زیبایی ، آرامش ، سکوت و هوای لطیف با نسیم خنک دلنواز آفرینش خداوند منان در جنوب غربی ارومیه می کند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،چشمه های پرآب روان در دامن رنگارنگ طبیعت کوه بز سینای دهستان مرگور ارومیه در خنکای بلندای کوه هر انسانی را مدهوش و جذب زیبایی ، آرامش ، سکوت و هوای لطیف با نسیم خنک دلنواز آفرینش خداوند منان در جنوب غربی ارومیه می کند .

کوه بز سینا در جنوب غربی شهر ارومیه منطقه سیلوانا در دهستان مرگور ارومیه واقع گردیده و با ارتفاعی بالغ بر ۳۴۸۰ متر یکی از کوه های بلند و سرسبز زاگرس محسوب می گردد. طبیعت اعجاب انگیز کوه بز سینا از وجود چشمه های پر آب و زلال در دامنه های آن نشات می گیرید.

در هوای گرم و غیر قابل تحمل شهری امروز حضور در خنکای دامنه های سرسبز و رنگارنگ بز سینا روح و جان هر انسانی را به طراوات و نشاط کامل می رساند . شما عزیزان را به تماشای گوشه ای از طبیعت سحر انگیز بز سینا دعوت می نمایم .

عکس : سجاد بهزادی میرآباد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طبیعت اعجاب انگیز بز سینای مرگور ارومیه + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..