تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز اعمال «تعرفه جدید برق» در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان خبر داد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،غلامعلی رخشانی‌مهر مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: تعرفه جدید برق در سیستان و بلوچستان با امضای وزیر نیرو از روز گذشته اعمال شوده و از این پس مردم استان قبوض برق خود را با تعرفه جدید دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه این تعرفه‌ها تخفیف خوبی در مبلغ پرداختی مردم استان در زمینه برق مصرفی اعمال کرده، گفت: خوشبختانه هیئت وزیران در خردادماه امسال با بررسی دقیق نظرات کارشناسی تعرفه‌های مناسبی را برای شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان تصویب کردند.

به موجب این تصمیم، تعرفه نوع گرمسیر (۱) برای شهر‌های چابهار، کنارک، نگور و دشت یاری با دوره زمانی ۹ ماهه (اول فروردین تا پایان آذر) و شهر‌های ایرانشهر، دلگان، بزمان و سیستان (زابل، زهک، لیمروز، هامون و هیرمند) با دوره زمانی ۶ ماهه (اول فروردین تا پایان شهریور) تعیین شد.

همچنین تعرفه نوع گرمسیر (۲) شامل شهر‌های جالق، سیرگان و ایراندگان با دوره زمانی ۳ ماهه (اول خرداد تا پایان مرداد)، تعرفه نوع گرمسیر (۳) برای شهر‌های میرجاوه، روتک، گورین، نصرت­آباد، سراوان، سوران و مهرستان با دوره زمانی ۳ ماهه (اول خرداد تا پایان مرداد)، تعرفه نوع گرمسیر (۱) و (۳) برای شهر‌های نیکشهر، قصرقند، فنوج، بنت و اسپکه با دوره­‌های زمانی ۶ ماهه (اول اردیبهشت تا پایان مهر) و ۳ ماهه (فروردین، آبان و آذر) و شهر‌های سرباز و راسک با دوره­‌های زمانی ۶ ماهه (اول فروردین تا پایان شهریور) و یک ماهه (مهر) و تعرفه نوع گرمسیر (۴) شامل شهر‌های زاهدان و خاش با دوره زمانی ۳ ماهه (اول خرداد تا پایان مرداد) تعیین شد.

انتهای پیام/پ

اعمال تعرفه برق مناطق گرمسیری جنوب سیستان و بلوچستان در دست پیگیری است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز اعمال «تعرفه جدید برق» در سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..