تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای رایگان برنامه های تابستانی اتحادیه انجمن های اسلامی برای دانش‌آموزان

اجرای رایگان برنامه های تابستانی اتحادیه انجمن های اسلامی برای اعضابه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری با موضوع اوقات فراغت با حضور حامد علامتی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان صبح امروز در محل این اتحادیه برگزار شد.

در این مراسم علامتی با اشاره به اینکه برنامه های تابستانی از اول تیرماه آغاز شده است، اظهار کرد: رویکرد برنامه های اتحادیه در تابستان استانی و منطقه ای است و با توجه به شرایط و اقتضائات بومی و منطقه ای برنامه انجام شده است.

وی به تفویض اختیار استان ها اشاره کرده و گفت : در چنین شرایطی برنامه ها متناسب با منطقه زندگی اجرا خواهد شد و از دیگر رویکردهای این برنامه خانواده محور بودن این امر است وهمه دستگاه های فرهنگی و تربیتی در کنار نهاد خانواده است.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه اوقات فراغت محدود به ایام تابستان نیست، گفت: مساله مهم این است که افراد به نحوی مطلوب از فرصت خود استفاده کنند.

علامتی به تشریح برنامه های تابستانی پرداخت وتصریح کرد: قرارگاه های دانش آموزی شامل تجمع هفتگی اعضای با حضور سرگروه ها و مربیان در قالب اجرای فعالیت های متعدد در بستر ارتباط حضوری است که مواردی همچون انتقال تجربه، مباحثه، برنامه ریزی برای اجرای بهتر برنامه های اتحادیه را شامل می‌شود.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بیان کرد: برنامه های قرارگاهی شامل برنامه های فرهنگی، تربیتی و ورزشی است که در قالب اردوهای دانش آموزی است.

 برگزاری طرح هر دانش آموز یک مهارت در تابستان برای دانش آموزان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای رایگان برنامه های تابستانی اتحادیه انجمن های اسلامی برای دانش‌آموزان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..