تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ هزار و ۴۶۰ تخت ویژه آی سی یو به حوزه درمان کشور اضافه می‌شود

بهبود زیر ساخت‌های عمرانی حوزه سلامت در گرو مشارکت دستگاه‌های ذیربطبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید علی صدر السادات معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت در مراسم نشست خبری که صبح امروز در ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار شد، با بیان اینکه در دولت یازدهم فعالیت های مطلوبی در حوزه سلامت انجام شده است، مطرح کرد: طرح تحول مورد حمایت مجلس بوده و دولت تلاش های خوبی نیز در این زمینه انجام داده است .

وی بیان کرد: یکی از اقدامات مهم طرح تحول سلامت این است که  یک درصد ارزش افزوده به نظام سلامت تخصیص داده شده  که با این موضوع تسهیلات خوبی برای مردم فراهم شده است.

صدر السادات با بیان اینکه افزایش میزان تخت های بیمارستانی مورد نیاز کشور است، گقت: کشور های همسایه که شرایط ما را دارند اما شاخص های تخت بیمارستان هایشان با ما  فاصله دارد که باید برای بهبود این موضوع اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت افزود: در حوزه بهداشت خانه های بهداشت و پایگاه هایی که تاکنون راه اندازی شده اند تکمیل می شوند، همچنین در این راستا تلاش های خوبی در دانشگاه های علوم پزشکی انجام شده است.

وی گفت: برای بهبود زیرساخت های عمرانی حوزه سلامت مشارکت تمامی دستگاه های ذیربط الزامی است.

صدر السادات در ادامه با اشاره به اضافه شدن 2هزار و 460 تخت ویژه آی سی یو در بیمارستان های کشور، تصریح کرد: تا پایان دولت دوازدهم 25 هزار  تخت تحویل بیمارستان های کشور می شود.

معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت افزود: تاکنون در ۱۱۱ مرکز سرطانی، پرسنل بیمارستان ها با 462دستگاه تشخیص سرطان در کشور مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

انتهای پیام/

بهبود زیر ساخت‌های عمرانی حوزه سلامت در گرو مشارکت دستگاه‌های ذیربط



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ هزار و ۴۶۰ تخت ویژه آی سی یو به حوزه درمان کشور اضافه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..