تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به سینمای وودی آلن در خانه هنرمندان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهار فیلم از وودی آلن در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آیند.د

وشنبه 19 تیر ساعت 17:30 فیلم «آنی هال» محصول سال 1977 به نمایش درمی‌آید. پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور محسن آزرم برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی «زلیگ» محصول سال 1983 دوشنبه 26 تیر ساعت 17:30 به نمایش درمی‌آید. پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور امیر پوریا برگزار می‌شود.

روز دوشنبه دو مرداد ساعت 17:30 فیلم «زن و شوهرها» محصول سال 1992 به نمایش درمی‌آید. پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور نوید پورمحمدرضا برگزار می‌شود.

و روز دوشنبه 9 مرداد نیز از ساعت 17:30 فیلم «جادو در مهتاب» محصول سال 2014 به نمایش درمی‌آید. پس از نمایش فیلم نیز نشست نقد و بررسی با حضور مهرزاد دانش برگزار می‌شود.

هر چهار فیلم به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی نمایش داده می‌شوند.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به سینمای وودی آلن در خانه هنرمندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..