تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توهین کردن یک فروشگاه آمریکایی به ایران!

فروشگاه آمریکایی , خبرنگار می‌گوید با فروشگاه مذکور تماس گرفته تا علت ماجرا را جویا شود اما پاسخی دریافت نکرده است.

فروشگاه آمریکایی

فروشگاه آمریکایی , یکی از خبرنگاران شبکه بی‌بی‌سی فارسی در صفحه شخصی خود در توییتر تصویر رسید فروشگاهی در تگزاس آمریکا را به اشتراک گذاشته است که روی آن عبارتی توهین‌آمیز علیه جمهوری اسلامی ایران نوشته شده است.

پایین رسیدهای این فروشگاه نوشته شده “ایران را بمباران کنید”.

خبرنگار می‌گوید با فروشگاه مذکور تماس گرفته تا علت ماجرا را جویا شود اما پاسخی دریافت نکرده است.

 فروشگاه آمریکایی رسید خرید در فروشگاه خرید آمریکایی

ظاهرا پس از مدتی و به دنبال تماس‌های مکرر ایرانیان با این فروشگاه، صاحب آن مجبور شده نوشته را تغییر دهد. او همچنین گفته که از وجود چنین عبارتی روی رسیدها بی‌اطلاع بوده است.

فروشگاه آمریکایی

واکنش مردم نسبت به این توهین در این رسید

خبرنگار بی‌بی‌سی در پست سوم خود تصویری از عذرخواهی صاحب فروشگاه در اینستاگرام را به اشتراک گذاشته و نوشته که او در فیس‌بوک هم بابت این موضوع عذرخواهی کرده است.

فروشگاه آمریکایی

پاسخ صاحب فروشگاه به توییت های مردم

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توهین کردن یک فروشگاه آمریکایی به ایران!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..