تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف طفل موصلی که پدرش جلاد داعش است +فیلم

اعتراف طفل موصلی که پدرش جلاد داعش است +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موصل پس اعلام خلافت خودخوانده ابوبکر البغدادی به عنوان پایتخت تروریست‌های داعشی اعلام شد. موصل به مدت 3سال در تصرف کامل تروریست‌های داعش قرار داشت. تروریست‌های تکفیری داعش برای مردم موصل تهدیدی بزرگ به شمار می‌آمدند و با قوانین خود شرایط زندگی را برای آنها بسیار سخت کرده بودند.

اگر مردم موصل به دستورات صادر شده از طرف تروریست‌ها عمل نمی‌کردند داعش جلادان خود را به سراغشان می‌فرستاد و جان مردم مظلوم موصل را می‌گرفت. این شیوه اعدام در میان مردم عراق عاملی برای ایجاد حس ترس و دلهره بود.

تروریست‌ها با انجام اعدام‌های گستره مردم بی‌دفاع، شهروندان موصلی را وادار به انجام فرامین خود می‌کردند.

فرزند جلاد داعش

شب گذشته  نخست وزیر عراق آزادی کامل شهر موصل را از دست تروریست‌های داعش اعلام کرد و موصل بار دیگر رنگ آرامش را به خود دید.

در ویدئو زیر اعتراف صریح طفل موصلی که پدرش جلاد داعش در این شهر بود را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

کودک جلاد داعشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف طفل موصلی که پدرش جلاد داعش است +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..