تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع سخنگوی پلیس از بانک قوامین

سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به انتشار برخی شایعات مبنی بر بروز برخی مشکلات مالی در بانک قوامین اظهار داشت: این شایعات به هیچ وجه صحت نداشته و کذب محض است.

سخنگوی نیروی انتظامی افزود: بانک قوامین با قدرت و تحت نظارت کامل بانک مرکزی و طبق روال عادی و معمول خود در حال ارائه خدمات پولی و بانکی است.

وی خاطرنشان کرد: گزارش‌های اخیر نیز نشان ‌می‌دهد که عملکرد این بانک رو به پیشرفت بود و هیچ مشکلی در این بخش وجود ندارد.

منتظرالمهدی برخی ادعاهای مطرح شده بعضی‌ها را در یکی دو ماه اخیر جنگ زرگری نامید.

به گزارش خبرنگار تسنیم، بانک قوامین، بانکی وابسته به نیروی انتطامی است که با هدف کمک به افزایش توان معیشتی و مالی کارکنان ناجا با نام صندوق قرض‌الحسنه ناجا فعالیت خود را شروع کرد و در پایان دهه هفتاد به مؤسسه پس‌انداز و قرض‌الحسنه قوامین تغییر نام یافت و فعالیت خود را عمومی کرد.

گفته می‌شود این بانک در سال مالی 1391 با درآمدی بالغ بر 48 هزار میلیارد ریال در رتبه بیست و چهار در بین بزرگ‌ترین شرکت‌های ایرانی و هفتمین بانک کشور قرار گرفت ولی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری از عملکرد این بانک در جریان مناظرات انتخاباتی انتقاد کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع سخنگوی پلیس از بانک قوامین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..