تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تازه ترین خبرها درباره شارژ بیسیم گوشی های آیفون

تازه ترین خبرها درباره شارژ بیسیم گوشی های آیفون

کاربران گوشی های هوشمند به خوبی می دانند که گاهی اوقات، عرضه یک قابلیت جدید طولانی تر از حد معمول می شود و لازم است که ماه ها منتظر ارائه بروزرسانی نرم افزاری باقی بمانند. این مشکل درباره گوشی آیفون 7 پلاس نیز وجود دارد. نرم افزاری که برای تولید افکت بوکه برای تصاویر ثبت شده با دوربین عکاسی آیفون 7 پلاس موردنیاز بود، همراه با این گوشی عرضه نشد و پس از گذشت مدتی، همراه با iOS 10.1 ارائه شد. با تک شات همراه باشید.


در همین راستا، به استناد خبری که در شبکه های اجتماعی و از سوی کاربر معروف جان گروبر انتشار یافته، اپل این روال را برای فعال سازی قابلیت شارژ بیسیم آیفون های سال 2017 نیز دنبال می کند. در این خبر آمده که اپل با مشکلاتی در این زمینه روبرو شده و به نظر می رسد که این قابلیت تا پیش از عرضه iOS 11.1 عرضه نشود. انتظار می رود که گوشی های آیفون 8، آیفون 7s و آیفون 7s Plus به طور پیش فرض دارای iOS 11 باشند.


همچنین، در توییت آقای گروبر آمده که سخت افزار لازم برای شارژ بیسیم این مدل های آیفون در جعبه و همراه با آنها عرضه نمی شود. بنابراین، کاربر پس از معرفی این سخت افزار می تواند تصمیم به خرید آن بگیرد. پیش از این شنیده بودیم که اپل تولید سخت افزار شارژ بیسیم آیفون را به شرکتی با نام Lite-on سپرده است. اپل همچنین مذاکراتی را با شرکت Energous داشت و در آن زمان شایعه شد که آیفون های بعدی این شرکت قادر به شارژ بیسیم از فاصله 15 فوتی خواهند بود که در مقایسه با فناوری های کنونی، پیشرفت چشمگیری به شمار می رود.


به هر ترتیب، باید منتظر بود و دید که تصمیم نهایی اپل در این زمینه چه خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تازه ترین خبرها درباره شارژ بیسیم گوشی های آیفون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..