تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیوی جدیدی از رندرهای مفهومی گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد

ویدیوی جدیدی از رندرهای مفهومی گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد

ویدیوی مفهومی جدیدی از گلکسی نوت 8 سامسونگ در یوتیوب منتشر شده که با شایعاتی که پیشتر در خصوص مشخصات این محصول شنیده بودیم مطابقت دارد. این رندر ویدیویی با آنچه اخیرا در خصوص مشخصات و طراحی نوت 8 گفته شده بود مانند اندازه بزرگتر نمایشگر و احتمال وجود نسبت 18:5:9 آن همخوانی دارد. در این رندر همچنین نمایشگر Infinity که در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دیده بودیم و تقریبا بدون حاشیه است به چشم می خورد. نحوه قرارگیری دکمه ها در این اسمارت فون همچنین مانند پرچمداران 2017 سری گلکسی است یعنی یک دکمه پاور بر روی کناره سمت راست قرار دارد و سه دکمه هم بر روی کناره سمت چپ دیده می شود که دو دکمه بالایی تنظیم کننده صدا و دکمه پایینی احتمالا مربوط به Bixby، دستیار صوتی سامسونگ است. دو مورد مهم در طراحی که در این رندر در نظر گرفته شده اند نمایشگری با ویژگی Always On و همراهی این اسمارت فون با یک S-Pen است. همچنین در این ویدیو گلکسی نوت 8 به دوربین دوال پشتی مجهز است، ویژگی که در پرچمداران سری گلکسی در سال 2017 ارایه نشد. با تک شات همراه باشید.


گرچه می توان این ویدیو را بطور کلی صحیح و مطابق با انتظارات در نظر گرفت، اما بعضی موارد هم دیده می شود که احتمالا با واقعیت منطبق نخواهد بود. یکی از آنها وجود سه سنسور در کناره های سمت راست و چپ اسپیکرهای جلویی گوشی است که به نظر بسیار غیرمحتمل می آید. مورد دیگر عدم وجود برجستگی در دوربین دوال، فلش و اسکنر اثرانگشت تعبیه شده بر روی پنل پشتی است که در رندرهای ارایه شده توسط اوان بلاس به چشم می خورد. با وجودیکه آنچه در رندر ویدیویی می بینیم که به وجود پنل پشتی مسطح و بدون برجستگی اشاره دارد بسیار جذاب است، اما واقعیت این است که وجود اجزای دوربین دوال و سایر سنسورها بر روی پنل پشتی با چنین طراحی منافات دارد. این ویدیو همچنین به وجود اسکنر ضربان قلب و اسکنر اثرانگشت بر روی پنل پشتی اشاره دارد؛ دو ویژگی که در رندرهای قبلی وجود نداشتند.


سامسونگ احتمالا این اسمارت فون را در هفته آخر آگوست یا اوایل سپتامبر معرفی می کند. شایعات ادعا می کنند که گلکسی نوت 8 با قیمتی بیش از 900 دلار راهی بازار می شود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیوی جدیدی از رندرهای مفهومی گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..