تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن جدید پریسما سلفی های شما را به استیکر تبدیل می کند

اپلیکیشن جدید پریسما سلفی های شما را به استیکر تبدیل می کند

کمپانی سازنده اپلیکیشن فیلتر هنری عکس پریسما که Prisma Labs نام دارد به تازگی از برنامه ای رونمایی کرده که امکان ساخت استیکر از عکس های سلفی را برای کاربران فراهم می کند. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

اسم این اپلیکیشن جدید Sticky AI است و در آن به جای تبدیل تصاویر به آثار هنری به کمک شبکه های عصبی، برای ساخت استیکرهای جالب از عکس های سلفی در جهت استفاده در اپلیکیشن های پیام رسان همچون iMessage، مسنجر فیسبوک، واتس اپ، تلگرام و غیره استفاده می شود.

قطعاً هدف این اپلیکیشن نسبت به برنامه اصلی پریسما بسیار ساده تر است؛ اما با این حال اگر شما به دنبال برنامه ای برای تبدیل تصاویر به استیکرهای جالب هستید، باید بگوییم که Sticky AI به خوبی از عهده این کار بر می آید.

پریسما

پس از آن که شما این اپلیکیشن را باز می کنید، می توانید عکس سلفی را از آلبوم یا گالری گوشیتان انتخاب کنید و یا اینکه با ضربه زدن بر روی گزینه دوربین، عکسی جدید بگیرید. در مرحله بعدی، Sticky A پیش زمینه عکس شما را از بین می برد و تنها افراد موجود در عکس را در آن نگه می دارد. هم چنین شما می توانید از این راه تصاویر GIF یا متحرک نیز بسازید. کافیست تا بر روی دکمه دوربین ضربه بزنید و آن را نگه دارید تا چندین تصویر متوالی از شما به ثبت برساند و استیکری متحرک از آن ها تهیه کند.

دو فیلتر نیز برای عکس ها موجود است: سیاه و سفید و کارتونی؛ که اگر شما روی هر کدام از آن ها ضربه بزنید می توانید استیکرهایتان را با حالتی متفاوت و جالب تر بسازید.

در آخر هم استیکر ساخته شده می تواند به پلتفرم های پیام رسان مورد نظر شما ارسال شود که اگر شما آن را در اپلیکیشن چت ذخیره کنید، می توانید بعدها هم از استیکر ساخته شده از سلفی، استفاده کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن جدید پریسما سلفی های شما را به استیکر تبدیل می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..