تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال گردشگران و مسافران ازحمام قدیمی روستای منظر تربت حیدریه

استقبال گردشگران و مسافران ازحمام قدیمی روستای منظر تربت حیدریهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد علی محمدی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه گفت:حمام‌های سنتی به عنوان یکی از مهمترین نماد‌های فرهنگ سنتی ایران به شمار می‌روند که سپری کردن چند ساعت در این حمام‌ها به دلیل فرم سنتی و ارائه خدمات جنبی، راهی برای رسیدن به آرامش و ر‌هایی از فشار‌های روزمره به شمار می‌رود.

وی افزود: در بعضی کشور‌ها از حمام‌های سنتی برای جذب گردشگر بهره زیادی می‌برند در صورتی که در ایران بخش عمده‌ای از حمام‌های ایرانی از گردونه خارج شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه گفت:در گذشته گرمابه داران برای خود جایگاه والایی در شهر داشتند و در کنار هر مسجدی حمامی بود تا مردم در انجام امور شرعی خود با مشکل مواجه نباشند و اگر سرمایه گذاری مناسبی در حمام‌های سنتی صورت گیرد به عنوان یک جاذبه مهم فرهنگی در صنعت توریسم و مکانی آرامش بخش برای مردم می‌باشد.

گفتنی است حمام سنتی منظر در روستای منظر و در ۲ کیلومتری تربت حیدریه قرار دارد و مسافران و گردشگران زیادی از این حمام بازدید می‌کنند.

انتهای پیام//ف. ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال گردشگران و مسافران ازحمام قدیمی روستای منظر تربت حیدریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..