تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰۰ درصد جمعیت شهری به خدمات بهداشتی دسترسی دارند/ ۶۶۰۰ واحد بهداشتی شهری و روستایی در دست ساخت داریم

ساعت: 08:59 منتشر شده در مورخ: 1396/04/18 شناسه خبر: 1144656

معاون وزیر بهداشت از ساخت ۶۶۰۰ واحد بهداشتی شهری و روستایی خبر داد و گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری به خدمات بهداشتی دسترسی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی‌اکبر سیاری امروز در اجلاس معاونان بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با اشاره به دستاوردهای حوزه بهداشت روستایی اظهار کرد: ۲۷۰۰ واحد بهداشتی در کشور ساخته شد.

وی با بیان اینکه ۶۶۰۰ واحد بهداشتی در دست ساخت در سطح شهر و روستا داریم، ابراز کرد: زمانی که ما کار را در روستا آغاز کردیم حدود ۴۴۲۵ پزشک داشتیم که امروز به ۶۸۵۲ پزشک رسیده است.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افزایش اقلام دارویی، داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌های برای روستاییان عنوان کرد: خدمات روستایی به روز و دسترسی‌ها بهتر شده است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه برای نخستین  بار ۱۳۰۰ دندانپزشک را به روستا بردیم، تصریح کرد: خدمات دندانپزشکی به روستاییان به صورت رایگان برای آنها ارائه شد.

وی به مشکلات حوزه بهداشت در حوزه شهری اشاره و خاطرنشان کرد: ما برای ۵۳ میلیون ایرانی که در شهر زندگی می‌کنند، اولویت را برای حاشیه‌نشینان قرار دادیم و در سال ۹۲ مطالعات آغاز شد.

سیاری با اشاره به سرشماری حاشیه شهرها افزود: ایجاد پایگاه سلامت و فراهم آوردن کارشناس سلامت، کارشناس تغذیه و روان به تدریج در حاشیه شهرها پیش رفت و خدمات شهری به صورت فعال دنبال شد.

وی با تاکید بر اینکه تحول سلامت در شهر اتفاق افتاد بیان کرد: اکثر مردم ایران در شهر زندگی می‌کنند و ما نیاز داریم تا خدمات نوینی را به مردم ایران ارائه دهیم که با طرح تحول توانستیم این اقدام را انجام دهیم و امروز برای ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در حاشیه شهرها حدود هفت هزار نیروی جدید به کارگرفتیم، بدون اینکه یک نفر به کارکنان دولت اضافه کنیم.

معاون وزیر بهداشت به ایجاد ۷۴۷ پایگاه سلامت و ۳۳۳ مرکز خدمات جامع سلامت اشاره و عنوان کرد: در این پایگاه‌ها هم پزشک وجود دارد و هم خدمات داندانپزشکی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه ما توانستیم برای ۲۰ میلیون نفر شهروند ایرانی خرید خدمت کنیم، ابراز کرد:  با به کارگیری کارشناسان و مدیران از بخش خصوصی آموزش‌هایی ارائه شد و ۱۹ هزار نیرو را به کاگیری شدند.

سیاری اظهار داشت: امروز ۱۰۰ درصد جمعیت شهری به خدمات بهداشتی و درمانی دسترسی دارند که این خدمات همگی نیاز به اعتبار داشت که در سال ۹۵ خرید خدمت۹۰۰ میلیارد تومان هزینه شد و برای بهبود خدمات یعنی تجهیز، تعمیر و بهبود تجهیزات ۲۸۵ میلیارد تومان هزینه شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰۰ درصد جمعیت شهری به خدمات بهداشتی دسترسی دارند/ ۶۶۰۰ واحد بهداشتی شهری و روستایی در دست ساخت داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..