تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشت و صنعت مغان مرداد ماه 96 به مزایده گذاشته می شود + جزئیات

ساعت: 10:36 منتشر شده در مورخ: 1396/04/18 شناسه خبر: 1144747

پس از کش و قوس های فراوان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در راستای اجرای سیاست های کلی اصل ٤٤ به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان یکی از بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی کشور توسط دولت در راستای اجرای سیاست های کلی اصل ٤٤ به بخش خصوصی واگذار می شود.

سازمان خصوصی سازی با انتشار آگهی ؛ عرضه عمومی سهام این شرکت را آغاز کرد.

١٠٠ درصد سهام این مجتمع عظیم به صورت نقد و اقساط بلند مدت ٨ ساله به متقاضیان واگذار می شود.

ارزش کل سهام این شرکت معادل مبلغ  ٢٥٢٣ میلیارد تومان برآورد و قیمت گذاری شده است و این شرکت در  ٩ مرداد ٩٦ به مزایده گذاشته می شود.

گفتنی است، شرکت کشت و صنعت مغان در حالی 9 مرداد 96 به مزایده گذاشته می شود که از 4 سال پیش تا کنون بحث واگذاری این شرکت به بخش خصوصی مطرح بود که هر بار بنا به دلایلی به تعویق می افتاد.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس آباد، با داشتن اراضی وسیع کشاورزی، حدود 2هزار و 600 هکتار باغ های میوه، مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه های قند، لبنیات، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت های منحصر به فرد کشور است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشت و صنعت مغان مرداد ماه 96 به مزایده گذاشته می شود + جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..