تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت فرزند مدافع حرم از دعای خیر رهبری برای قبولی در کنکور + فیلم

روایت فرزند مدافع حرم از دعای خیر رهبری برای قبولی در کنکور+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تب و تاب کنکور با همه فراز و نشیب‌ها برای کنکوری‌ها و خانواده‌های آنها فعلا کمی سرد شده است، اعلام نتایج کنکور می تواند دوباره این فضا را داغ کند و همه افرادی که به نوعی با این مساله درگیر هستند را به هیاهو وادارد.

ورود به دانشگاه برای بسیاری از جوانان مساله سرنوشت سازی است و بسیاری علاوه بر توجه ویژه به نکات درسی و فراگیری تکنیک‌های تست زنی تلاش می کنند به بهترین نحو ساعات کنکور را پشت سر بگذارند، نکته جالبی که هر ساله در برگزاری کنکور مورد توجه است دعا و توسل برای پشت کنکوری‌ها است، سجاده‌های پهن شده، مادران تسبیح به دست و تصاویری اینگونه همیشه سوژه عکاسان در حاشیه برگزاری کنکور بوده است.

فاطمه بادپا فرزند شهید مدافع حرم نیز همچون دیگر کنکوری‌ها خاطره ای جالب از روزهای پیش از کنکورش دارد، زمانیکه به دیدار رهبر معظم انقلاب می رود و ایشان از او می پرسند که آیا درس می خوانی؟ و فاطمه پاسخ می دهد پشت کنکوری است و رهبر انقلاب می فرمایند انشاءالله در کنکور قبول بشويد.

یادآوری این خاطره جالب را از زبان فرزند شهید مدافع حرم و اینکه در چه رشته ای قبول شده است را در فیلم زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

دعای رهبر انقلاب برای قبولی فرزند شهید در کنکور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت فرزند مدافع حرم از دعای خیر رهبری برای قبولی در کنکور + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..