تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گاف فاحش گوینده تلویزیون عربستان +فیلم

گاف فاحش گوینده تلویزیون عربستان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اجلاس سران گروه20 که پس از دو روز رایزنی مقامات ارشد اقتصادی دنیا به میزبانی آلمان در شهر هامبورگ برگزار شد دیشب به پایان رسید. صدر اعظم آلمان علاوه بر میزبان از کشورهای عضو گروه20 ریاست دوره‌ای این گروه را نیز برعهده دارد. در این اجلاس مواردی از جمله تغییرات آب‌وهوایی، بحران سوریه، مسئله تجارت آزاد، بحران کره‌شمالی، اجرای برنامه توسعه پایدار سازمان ملل، حقوق زنان، بحران پناهجویان و اقدامات ضد تروریستی از جمله محورهای اصلی آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اما رسانه‌های کشورهای مختلف جهان نیز با ارتباطات مستقیم رادیویی و تلویزیونی سعی در پوشش مناسب این اجلاس را داشتند. تلویزیون عربستان که خبرنگار خود را برای پوشش اجلاس گروه20 راهی هامبورگ کرده بود گافی عجیب را در برنامه زنده تلویزیونی داد.

عربستان سوژه جدید اجلاس گروه20

محمد الذیابی هنگام گفت‌وگو با گزارشگر اعزامی تلویزیون عربستان به اجلاس هامبورگ، آن را همبرگر تلفظ و به عنوان پایتخت آلمان معرفی کرد.

انتهای پیام/

سوتی عجیب گزارشگر سعودی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گاف فاحش گوینده تلویزیون عربستان +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..