تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمامی ۲۹۰۰ رشته محل دانشگاه آزاد قانونی هستند

تمامی ۲۹۰۰ رشته محل دانشگاه آزاد قانونی هستندبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا منادی معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در خصوص تعیین تکلیف ۲۹۰۰ رشته محل دانشگاه آزاد که وزارت علوم دستور حذف آنها را داده بود، گفت: تمامی رشته‌های فوق سه شرط توافق شده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را دارند بنابراین به کار خود ادامه می‌دهند و حتی اگر نداشتند نیز به دلیل قانونی بودن تمامی رشته محل‌ها جذب دانشجو در این رشته‌ها متوقف نخواهد شد.

وی افزود: طبق قانون مصوب مجلس در سال ۶۷ که با صراحت می‌گوید، رشته‌های دانشگاه آزاد با تصویب هیات سه نفره (نمایندگانی از وزارت علوم، شورای عالی انقلاب فرهنگی و دانشگاه آزاد اسلامی) قانونی به شمار می‌آید، دانشگاه آزاد به کار خود ادامه خواهد داد.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: تمامی ۲۹۰۰ رشته محل اعلام شده قانونی هستند اما با این وجود وزارت علوم نسبت به آنها مخالفت کرد که کمیسیون آموزش مجلس سه شرط را برای ادامه فعالیت این رشته ها در نظر گرفت و با توجه به اینکه همه رشته محل‌ها می‌توانند شرایط توافق شده در کمیسیون را کسب کنند می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

منادی با بیان اینکه دغدغه‌های کیفی وزارت علوم برای دانشگاه آزاد قابل درک است و دانشگاه به دنبال افزایش کیفیت‌ رشته‌ها است، تاکید کرد: هرچند بنا بر جلسه مشترک با مسئولان وزارت علوم در محل این وزارتخانه بنا شد دانشگاه آزاد نظارت مجددی بر کم و کیف رشته محل‌های خود داشته باشد، اما در حال حاضر تمامی ۲۹۰۰ رشته محل‌ها سرجای خود هستند.

وی با بیان اینکه وزارت علوم دیگر نمی‌تواند ایراد وارد کند چراکه شروط را در کمیسیون پذیرفته و ویدئو جلسه کمیسیون نیز موجود است، گفت: همه رشته محل‌ها دارای سه شرط هستند به همین دلیل در دفترچه آمده و دانشجویان بسیاری نیز ثبت نام کردند.

انتهای پیام/

دغدغه‌های کیفی وزارت علوم برای دانشگاه آزاد قابل درک است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمامی ۲۹۰۰ رشته محل دانشگاه آزاد قانونی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..